Monki existerar!

Nu jäklar händer det grejer vill jag lova. I måndags skulle jag springa till ica för inhandla några välbehövliga grejer som pålägg och lite annat. Men så kom jag på att jag inte varit förbi monki på länge. Jag brukar glömma bort att monki existerar och bara gå på domino, linden och sprialen 1. Haha. Så dumt!
I alla fall. Det resulterade i tre nya plagg! Hurrey. (jag shoppar typ aldrig längre) Eller shoppar gör jag ju men jag tar inte sånna "shoppingrundor" längre då man springer runt på stan och kommer hem med 10 påsar. Jag mins inte sist jag gjorde de.
Det var ju inte det enda heller. Igår blev jag sjukt besviken på mig själv att jag inte slog till på ett par midcut boots på din sko som jag kollade på när vi var i Helsingfors. För nu är de allt jag någonsin velat ha. Gick snabbt in på hemsidan för att kolla om dom fanns kvar. Och mycket riktigt, de fanns! Jag, Lina Eriksson, hade TUR för en gångs skull. Kan ni fatta?! ;)
Men dom fanns enbart på Maxi. Så åkte dit igår och passade på att luncha med Danne. Blev thaibuffé. Himla gott!
Sen kan man ju inte vara på maxi utan att titta förbi Kappahl och mamma. Där hittade jag en kofta. Som jag köpte. Jättefin stickad, i typ metallic.
När jag kom hem infann sig en lätt ångest över vad jag gjort. Men den är över nu.
Nättröja kunde man ju inte i sin vildaste fantasi tro att man skulle återuppleva. Men den här va cool. Dock är jag inte säker på den än, en randig oversizetröja och jeans med hög midja. 


Nu ska jag snart möta upp Maggis på stan. Svänga in på systemet och köpa vin och fixa mc donals take away och sedan gå upp till oss och pimpla lite innan vi sedan drar oss till skandiateatern och stand up med bl.a Mårten Andersson. Som Maggis fick i present.
Emelie kraken var tvunget att sticka på kurs i sthlm den här veckan så hon kunde inte följa med. Det va synd!

Imorn eller nån annan dag i veckan tror jag minnsan det blir några "min outfit" bilder.
Ska bli spännande att hänga på den "trenden". Haha. Nyårslistan i december 2007 på bloggen gjorde jag en årets som handlade om just det.  
Får se om jag lyckas. Jag springer ju inte runt med nån systemkamera så några bilder i världsklass behöver man ju inte förvänta sig.

Nu ska jag svira om, som det så fint heter.
Nu jäklar ska det bli skrattfest! :D

D.s Emelie haffades av sthlm streetstyle igår. Hon skickade en kopia..
D.s 



 


Kommentarer
Postat av: fashion-mli

fotot på sthlm-streetstyle fick verkkligen genomslag, elle ringde o undrade om jag kunde börja modeblogga där!!

2009-11-23 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0