Presenter

Fick så mycket fina och bra saker. I sånna här tider försöker jag alltid se till att försöka önska mig sånt jag behöver och verkligen vill ha.
I år stod några av dessa saker på listan. TACK!

Av Daniel
Berlock till armband, den med guldhjärtat (som han valt själv)

D&G parfym unisex, nr 3.


Av familjen
Kakor (ni som känner mig vet ju att jag nyligen lärt mig dricka kaffe, men INTE utan cookies), Lancome eye make-up remover-bästa!, TREsemmé schampoo och balsam. Provade några tester och blev jättenöjd. Mitt hår blir sjukt risigt efter dusch, men icke nu längre! Mascara, Loreals Telescopic.

Armband från Tiamo.

Min bror makes some effort. Choklad och te. Det vänstra tet Bangalore Palace
var förbannat gott.

Av mina trogna följeslagare
Lyckta från indiska. Passar perfekt i köksfönstret.

Halsband från indiska. Art deco, som Emelie stolt beskrev det.

Och välbehövliga trosor. Jennifer har alltid spytt galla så fort hon får en skymt av mina fula gamla bomullstrosor med tantvarning, helgen i Oslo blev inget undantag. Svarta med en fin rosa rosett från Gina. Jen kommer bli så stolt.
 


I fredags kom Danne hem med det här. Vin, cider, chips och dip. "Nu förlänger vi din födelsedag!" sa han. Bästa bästa du!
Sen belv det lax till käk. (Han blev skitsur för att jag sa att man inte kan dricka rött vin till fisk, men att det inte gjorde nåt) Tog ett tag innan han släppte det där. Men det funka.
Kändes som det var första gången på länge det blev fredagsmys ihop. Dock inte så jättemycket mys med tanke på att Danne dricker vin som en annan drickar saft och verkligen häller i sig utan att tänka på konsekvenserna. En liten trött mjuk amöba satt brevid mig resten av kvällen. 
Grymt bra av Calle och Mariette den fredagen. Men dom fick ju en av världens absolut bästa låtar<3

Idag fick jag ränna iväg till jobbet med ett stort igensvullet ögonlock. Mycket kul! Har fått någon vagel eller nåt inatt. Inte alls smickrande! Kändes ju bra att se ut så när man träffar folk hela dagarna på jobbet. Saken blir ju inte bättre av att jag jobbade igår också och gästerna som var på hotellet igår också var där idag, och såg att jag inte hade nåt svullet öga igår. Nästan så jag kände mig skyldig att berätta för varje kund vad som hade hänt. Det lyste hustrumisshandel om deras blickar. Hoppas det försvinner snart! Kan ju inte visa mig så här!

OVER AND OUT!


Kommentarer
Postat av: mli

är danne en lika stor svamp som mig? det visste jag inte! vad söta presenter din bror köpt haha.. hoppas du får användning av ditt art deco halsband.....

2009-11-23 @ 13:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0