Rajrajrajraj!

Nej. Jag kan inte hålla mig. Här kommer ett nytt inlägg redan dan efter det förra(!)..Jag avancerar ;)
Nä men det har som sagt hänt en hel del som kanske kan vara kul att dela med sig med sig själv om sisodär ett år. Jag kan berätta för dig Lina att du träffade en varg en vacker dag i Kolmårdsskogen i slutet av september. Det var mysigt och du blev extra glad över att de två vargarna på en grupp av ungefär 10 pers valde att sätta sig och mysa vid just dig. Du blev lite sådär äckligt självgod för en stund.



Sen fyllde din kära mor 50 år och det blev kryssning för hela slanten.


Sen var det fullt ös med Eva en "0nzdakväll" som slutade med ännu en shot-tragedi. Det blev att ventilera hos Maggis med mc donalds och pizza dagen efter. Där blev det även en del Amada Vardet imitationer i trötthetens tecken inpå kvällskvisten. Tack Maggis för att du stod ut med mig denna dag, och även Eva som ramlade in och snacka hål i huvudet på oss ;P

Jag och Eva innan vi ramlade in på otten..

Förmodligen fanns det fler orsaker än shots till denna snefylla den här kvällen..

Eva stod och ratta på stereon halva kvällen innan vi insåg att dosan hade legat framför oss på bordet hela tiden.
Lite oss två upp dagen kan man säga.

Eva hyllar medbrottslingen till shotten denna kväll..

Nyinköpt doftsljus från Durance fick neutralisera odören efter oss galningar i köket.
Raj raj raj raj raj raj raj raj raaaj..h0 h0!

Uppdrag: "P0rr"

Otten

Eva och brorsan. Usch Eva det där såg lite obehagligt ut ;)

Sen så var det dags för maggis att bli 22 fruktansvärda åldriga år;) Haha.
Bilderna från den festen är ju inte helt otippat groteska då Emelie och Maggis finns med på bild om man slår upp "extrem utvecklingsstörning" i en ordbok. Men här har ni ett aningen grasiöst handplock från sortimentet..


Dancebattle!

Emelie var sjuuuukt PEPP alltsåå!

Bäst på den här bilden är väl Emelies svar på schampoo-reklam.

"Magdalena tyckte det var ett roligt kalas man hade ställt till med, hon tycker att Lordi är ett bra band"

Master drinken på Manesa


Sist men icke minst så var du på en stor fest på vildmarkshotellet för alla anställda under säsongen. Hela 6 st drinkbiljetter delades ut och det kunde ha slutat illa. Men du var rätt trött efter de 2 hårda dagarna så det blev rätt lungt. Sista busssen hem hade ju varit ett enda stort kräkskalas så det var ju skönt att du missade det.

Senita och jag

Rosa pantern och orgasm är mina favoriter

Sandra och jag

Senita hade svårt att bestämma sig...

Kommentarer
Postat av: Tessie

Mohaha! Härligt det där korv-inlägget va rå ;p När ska du och jag "ramla" in på otten eller Palace då? ;p



Ses snart tycker jag :)



Pusss

2009-10-10 @ 22:53:53
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/
Postat av: tore skogman

ohhh if i were more attractive i would die.... aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

2009-10-16 @ 21:06:45
Postat av: Tessie

Jaa, absolut, det tycker jag ;) en fika snart! Vilken dag? Kanske nästa vecka då??? Pusss

2009-10-16 @ 23:38:04
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/
Postat av: Tessie

Japp, nästa vecka blir toppen! Men jag måste kolla upp vilka dagar jag kan, men jag hör av mej i helgen så vet jag mer då.. Pusss :)

2009-10-20 @ 21:27:09
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0