Korv med bröd

Hej!
Nu kände jag att jag va tvungen att skriva ett inlägg för nu va det ju så längesen. Folk har ju till och med tröttnat på rubriken "pärontårta". (Folk, ja för ni vet väl att typ halva Sverige läser min blogg va?!) Not.
Det finns inte en chans att jag hinner sumera vad som hänt sen senaste inlägget så det tänker jag inte göra. Allt finns ju föresten redan på fejjan. Nästan iaf. Usch va fjortis det där lät.
Men jag vill ändå lägga upp här förr eller senare för det här är ju faktiskt som en slags offentlig dagbok, minus det allt för personliga, som jag själv följer på nåt sätt, jag följer mig själv och vad jag gjorde för ett år sen, eller 2.
Jag kom underfund med det när jag gick igenom alla gamla inlägg härom dagen. Satt med ett leende på läpparna kan jag ju säga. Så mkt minnen:)
Men jag blev lite ledsen för jag lyckades inte hitta det allra första inlägget. Verkar som de allra första inläggen försvunnit...Lite synd. Jag minns så väl det första inlägget jag skrev. Skrev om det 3 gånger för att jag inte fattade hur man förhandsgranska, så allt försvann. Jag satt helt varm om kinderna, döförbannad och skulle trångt fortsätta. Sista inlägget 2007 är ju favoriten. År 2007 var ett år jag alltid kommer minnas. Så jäkla underbart år! Tar nog ett tag innan jag kommer känna likandant inför ett år igen..haha låter som ett förhållande. Nä men fysatan! Bästa! 
Men nu är jag ju ingen superbloggare, så tänk alla "riktiga" bloggare som uppdaterar varje dag. Dom kan ju kolla exakt va dom gjorde varje dag i t.ex mars för 2 år sen, måste va kul..eller läskigt.

Jag är troligtvis jätte efter och alla har säkert redan sett den. Men kan inte låta bli att lägga ut den här videon David visade igår för den var så jädra bra. Garva sönder utan att fatta riktigt varför...aa det går inte förklara. Kolla! 



Typ så osammanhängande som man kan drömma ibland..eller nåt..SJUKT kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0