Hmmm

Vilka skor ska jag köpa? Dom svarta funkar väl bara på personer med långa ben? Lr?

Kommentarer
Postat av: peter siepens stylists sjumännings manikyrists bästa vän

du kan köpa de svarta men då måste du först åka till kina och göra en sån där operation där man bryter av benen och sen spänner fast en ställning så man är sängliggande under 6 månader och de sakta skruvar isär ställningen så benen till slut växer ihop och man är upp till 10 cm längre. annars var de vita rätt snygga. kram*

2010-04-03 @ 11:26:34
Postat av: lina

hahahahaha...sjumänning?

jag ska inte köpa några!Det var min shoppingnerv som hoppa igång när jag gav mig in på hms hemsdia för första gången på ett år. Jag köpte converse istället.

Föresten ska vi ta en sällskapresa till Kina och göra en sån operation? Vi kanske båda måste sitta i rullstol ett tag sen men vi kan ju skjuta på varann..(haha! ser det framför mig nu, åka i sick sack, ooheej..ohåå!)

2010-04-03 @ 16:42:11
URL: http://linaerixon.blogg.se/
Postat av: krister ulfbåges publicist

"En släktskapsrelation är en relation mellan två eller flera personer som på något sätt är släkt med varandra. Termen "männing" används ofta för att beskriva i vilket led två personer är släkt. Två fyrmänningar är alltså släkt i fjärde generation"... då fick du lära dig nåt nytt som alltid när du har ett samtal med din enastående intellektuelle vän!!!

2010-04-04 @ 23:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0