Otten-fredag

Hej!

Det är lördag och himlen lyser knallblå utanför fönstret men jag har legat i soffan och kollat på tv3 play hela dagen med gott samvete! Eller ett besök hos halvars glass hade ju inte varit helt fel idag men min man skulle åka iväg och fiska.
Var ute igår. Var på Grand till en början och senare Otten. Man tror ju inte att det kan vara så farligt..men det var det!! Satan vilken skillnad..Hur? Jag får dåligt samvete över att jag själv nångång i tiden varit 18 år och gjort kvällen till ett helvete för mogna 22 åringar. Stått och hoppat och önskat låtar till kompisar som fyller.
Jag gick hem och åt mc donalds vid 1. Det var skönt.

Sen har jag suttit inne på tradera och blocket och letat stringhylla. Hittat många fina så förhoppningsvis är jag snart en stolt ägare av en! Ett måste att ha i köket.
Sen skenar jag ju gärna iväg och hittar massa andra saker och blev väldigt förtjust i att man kan haffa sig kuddfodral från svenskt tenn. Men nu måste jag hålla mig i kragen. Utgifterna kommer att vara höga nog framöver.

Ikväll har jag och Danne bokat bord på Meze. Någon restaurang nere på bråddgatan som serverar libanesisk tappas. Ska tydligen vara det absolut godaste Dannes jobbarkompisar någonsin ätit. Så nu har jag höga förväntningar!

Tjingeling


P.s Tack alla som önskat mig lycka till med lägenhet och jobb! Betyder jättemycket och känns hur bra som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0