Inte OK!

Måste börja träna snart igen!
Men nu när jag jobbar som jag gör blir det så svårt. Jag tycker ju bäst om att gå på pass. Och dom slutar ju gå vid 8. Det blir så himla tajt. Men det måse gå på nåt sätt det här. Så här kan det inte fortsätta! Jag har ätit sega ostbågar till frukost o kvällsmat några dagar i rad nu innan och efter jobbet. Inte OK!
Inte heller ok att jag typ slutat blogga! Jag har inte tid...känn på den! Hade man aldrig kunnat tro efter år av total missär. Typ.

Mitt fina tryne förra året efter att legat i med träning ett år i streck. (pga arbetslöshet) Trodde inte mitt ansikte gick upp o ner men det här va satan beviset! Mrs Ben Rangel.

Ett mer privat avslöjande. Jag börja böla som en tok i måndags morse på jobbet när jag stod själv i butiken o mercha. Dom spelade starwberry swing ute i centret. Satte på den nyss och kan inte lyssna på den. Inte heller OK!
Uppryckning!


Kommentarer
Postat av: Tessie- Mitt liv, Min blogg

Allt ordnar sig stumpan, med tiden, jag lovar! Hör av dej när du har tid..



Vi får ses lite oftare nu tycker jag :)



Puss!

2010-08-07 @ 20:20:31
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: mli

2010-08-08 @ 22:41:44
Postat av: mli

träne träne!!! du får komma hit på boot-camp så fixar det sig!! :)

hmm vad är det för låt då? undrar just hur jag skulle reagera på den hehe.

åt förresten just middag vid bordet bredvid anders svensson. synd att jag inte hade mellberg-masken med mig ! ;)

2010-08-08 @ 22:43:14
URL: http://hotandfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0