Juletider

Innergården hade visst sina fördelar även på vintern

Glömde ta kort på mitt cheeseparty! Va för upphetsad över situationen helt enkelt ;)
Men resterna slank ner som kvällsmat 7 dagar framöver..

Jag i uppsatt! En utrotningshotad syn som mamma o mormor skulle skänka hela sin ekonomi för att rädda. Jag vet inte jag..

Presenter från snuttisarna

Becca o Elin sponsrade min dåliga uppsättning av julpynt och gav mig en gyllene fågel. Fräsig! Skitsnygg ring, örhängen, liten ask och deras hemmgjorda jordnötssmör va också uppskattat!
Jennifer är en ny stjärna på vänhimlen men känner mig redan allt för väl..
Och vad fick jag inte av Moa om inte en kväll på restaurang! Tradition jag diggar!

Youtube-konferens..och jag som klätt mig i paljetter..;)

Första adventsmys me tjejerna

"Tapas-bord" me jobbet
Slank in på en blogg nyligen som jag missat helt. (Har i för sig slutat läsa bloggar av nån konstig anledning. Till och med klings!) Och det går ju inte att gå miste om att den här killen har stil.
Men efter några månader som singel så utesluter jag att det är någon "man" vi talar om här..utan förmodligen en pojke. 90-tal är det inga tvivel om. 92 minst. Eller va säger ni? Mamma hade gärna fått knipa 3 år till. Hugo 23, det var på tiden! Snart kan jag undvika att falla i fällan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0