Inspiration i nostalgisk anda

Okej. Idag har jag och Eva haft fredgsmys. Efter lets dance började Eva visa upp ett visst rastlöst beteende och kom med det enastående förslaget. Hon ville för första gången på 10 år hoppa i mina gamla traser och visa upp sina skills. Det var nämligen så att jag var tokig i att styla Eva när vi var yngre och hon fick gå som på en catwalk fram och tillbaka i mitt lilla rum bara för att jag skulle kunna få nya ideer till nya outfits. Detta är nåt som hängt med upp i åldern kan man väl säga men ikväll blev det ett himla projekt!
Vi har haft riktigt kul och jag har varit i extas hela tiden för att jag tycker att Eva är så jäkla snygg och för att alla outfits blev så grymma! Jag blir så avundsjuk! Jag vill också se så bra ut i mina kläder. Min dröm har väl alltid varit att bli stylist. Hittade en utbildning i Sthlm som lät himla bra och som jag har råd med. Men det fanns inga platser kvar. Ett projekt i den utbildningen var just det här. Ta en person och göra om den helt. Och det kan man väl säga att jag gjorde med dock-klännings-älskande Eva. "Jag är inte rockig!" För att citera henne själv. 
Tänk om man kunde hoppa i de här kläderna utan att behöva känna sig "för mycket" i inskränkta Norrköping! 
Funderar på att framkalla endel av dessa och ha som inspirationsvägg i garderoben. Roligare än att ha sig själv på bild, som skulle kännas lite knäppt.



(Emelie, här kommer din efterlängtade hybris-attack: "frågestund")
Vilken outfit tycker ni var snyggast?

Nu ska vi sova. Vi är trötta efter dagens plåtning. Haha.
Min pojkvän är och "gör stureplan" inatt så jag får skeda med Eva!

Kommentarer
Postat av: elin klings svåger

jag gillar femman bäst, att bryta av de trashiga "boyfriend-fit" joeansen med en skir spetstopp och under den en enklare bh- visa lite hud men ändå på ett classy sätt, känns så klockren våren-10!! ett tips är att blanda lite mer skira material i puderfärger med lack och skinn, det är något du kanske kan tänka på. men som sagt du har ju inte vart i fashionbranchen lika länge som jag så det bir ju svårare för dig. men bra försök gumman! haha på tal om outfit ska jag visa dig en jävligt rolig sak i tidningen ikväll. där snackar vi hybris.

2010-02-06 @ 09:35:33
Postat av: Pillan

Ang Eva i dina kläder. Gumman hon är inte så snygg som du påstår. Du är fan så mycket snyggare:)

2010-02-08 @ 18:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0