Grattis Embelie!

Var precis och lunchade med födelsedagbarnet! Det blev självklart scampi-taberas. Utrotningen av detta skaldjur lär ju inte förbättras så länge vi fortsätter leverera, "skulle man kunna välja scampin två gånger?"
Vi börjar på toppen av den biologiska pyramiden (pause kök & café) och tar oss sakta men säkert neråt botten och befinner oss tillslut nånstans i Asien där vi tuggar i oss dom små liven direkt ur havet.
Näe va jag svamlar.

I förrgår åt jag och Danne på Texas Longhorn. Vi slog till på deras specialité, hamburgaren. För att inte ha så höga förväntningar så var det MYCKET gott. Besöker det mer än gärna igen! Spring dit!
Efteråt hade man kanske inte världens godaste smak i munnen efter en generös mängd rödlök och jelapenos. Därför ville jag trots kylan slå till på min favorit-Ben & Jerrys när man ändå befann sig på andra sidan kungsvideo. Men dom jävlarna hade fortfarande inte fått in bohemian raspberry! Hur kan dom sluta med att köpa in den godaste av de godaste?! Jag slog till på nån annan sorts kolaglass med chokladbitar i. Den smaka typ billig coopglass och jag och Danne dissekerade i stort sätt glassen i jakt på chokladbitarna som man hade valt att skylta glassen med. Enbart 5 stycken. Näe, nu börjar jakten på bohemian raspberrys come back. En hemlig källa säger konsum oxelbergen, kan det stämma? 

Snart ramlar Eva in och då väntar..
dun dun dun dun (hajen-låten) dun dun dun dun...

Vilket fettoinlägg!!


Kommentarer
Postat av: Tessie

Yes baby! finns i konsum här i oxelbergen ;) hehehe.



Skynda skynda som Gunde svan sa ;p

2010-02-03 @ 16:39:37
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/
Postat av: Anonym

toppen av den biologiska pyramiden?? haha du börjar låta som maggis ;)

du får skicka anonyma hotbrev till videoaffären då.. men de är ju dumma eftersom det är godaste smaken o de lär ju tjäna en del på den där multumglassen!!!!

hur va chokladkakan sen då?? bokade du "tvättstugan" o smög iväg o hetsåt den i smyg från eva?? hahahah...

2010-02-03 @ 18:27:25
Postat av: Anonym

oj glömde att skriva vem det va ifrån förresten! det är självklart från eva lena- min blogg mot övervikten. sorry!!! kram på dej

2010-02-03 @ 18:28:05
Postat av: lina

Nämen Emelieee.

Hahaha, tack för påminnelsen, den ligger undangömd i ett skåp! Ska genast trycka i mig den! Jag och Eva har haft hemmaspa och rått om varann hela kvällen. Men Eva kände sig lite illa till mods när jag börja massera hennes stjärt så hon gick hem precis.

2010-02-03 @ 22:47:05
URL: http://linaerixon.blogg.se/
Postat av: lina

förresten så är ägaren av kungsvideo medlem i hells angeles så jag skippar nog hotbrevet..

2010-02-03 @ 22:49:45
URL: http://linaerixon.blogg.se/
Postat av: Eva "bajs"

Ska vi kööööra fet, fetare feetast i helgen dååh ;)?

2010-02-04 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0