Korniga bilder

Gissa vad jag snart ska få?
SEMLA!
Det roliga är att jag vet att jag alltid mår sjukt illa efter att ha ätit upp en hel semla. Men alltid ska man ha en ändå! 
Jag blir smått irriterad här också. Just nu använder jag min laptop och när jag går in och kollar bilderna på bl.a Eva så är bilderna så jäkla korniga eller vad man ska säga. Det var dom på Dannes dator med men inte lika. Men hans dator kanske har bättre bildskärpa. Jag har en canon ixus 80 is. Bilderna har inte alltid blivit sådär så funderar på att gå in och höra med dom. Egentligen vill man ju ha en ny kamera men det känns så onödigt på nåt vis. Tänk att ha en canon g11. Drömma kan man ju! Sen är det väl ioförsig lite väl konkigt med en systemkamera.
Intresseklubben antecknar?

Sen vill jag också meddela till alla som är intresserade att snorigheten nu har trollats över till den andra näsborren. Kusligt det här.

Någon mer som känner en lätt irritation över de här bilderna och det faktum att halva sveriges befolkning just nu befinner sig i ett varmt land som börjar med T och slutar med hailand? Hand upp!















Hehe, Danne ser ut som en "American dream" på det här kortet. Ännu ett internskämt men en så kallad "good looking guy", kristen och korrekt från de förenta staterna.


Kommentarer
Postat av: Tessi

Man blir ju inte lite sugen att dra iväg igen asså ;p



Fast jag far nog ist antinget till Grekland eller Turkiet igen ;))) pusss

2010-02-12 @ 18:41:01
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0