SVART


Trenden lär visserligen svischa förbi rätt snabbt men jag tänker minnsan köra med axelvaddar ett bra tag till!
Och svart...vad vore världen utan svart?
(Inspireras av konstverket "Smärta" av Magdalena Hallberg höstterminen 05 Hagagymnasiet. Ett svart hål hade med darrig hand skapats på ett vitt ark. Ljupt.)
-Internskämt!...Måste tilläggas. 
 
Nu har äntligen farmors linneskåp flyttat in i köket. Ser mycket mysigare ut när det stora köket plötsligt fick lite assistans. Sen hittade jag ännu en blus med axelvaddar sista gången vi var där och rensade. Farmors garderob var verkligen en axelvaddsgruva..

















Danne tycker det ser ut som ett "podium" i en kyrka. Det tycker inte jag! Haha.
Imorn är det pf hos mig (pojkvänsfritt) Så ni är hjärtligt välkomna hem till mig på fredagsmys tjejor!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag är klar :)



Hahah pf klockrenaste ordet på länge ;)

2010-02-05 @ 15:47:58
Postat av: Lina

Bra! Jag svänger förbi westan på vägen hem från träningen och köper upp deras lager ostpopcorn. Ok?

2010-02-05 @ 16:03:33
URL: http://linaerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

påminn mig inte om "maggis" konstverk som gav mig G och henne MVG hahahahah

2010-02-06 @ 09:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0