Taberaset i Katthult, eehm jag mena Krokek.

Jättefint väder ute. Ser ut som vår från mitt fönster, knallblå himmel och istapparna från taket mittemot skiner upp. Men jag är inomhus och storstädar. Diskade just diskberget från alla hjärtansdag middan jag blev bjuden på igår. Jag är fortfarande mätt. Tack hjärtat!

Fylda lövbiffar, potatisgratäng och beasås. Något nytt, och gott!

Efter detta och en god efterrätt bestående av vaniljglass med frysta bär och ost och kex ligger nu ostbågepåsen och chokladen jag köpte med igår orörd på köksbordet. Jobbiga med det är att jag vet att jag kommer sluka allt när jag städat klart!
Jag som skulle vara duktig den här vecka efter helgens tacos, semmel, chips och choklad-taberas hemma i krokek.
Fan.  

Nu ska jag återgå till städningen och denna låt.
Au revoir.


Kommentarer
Postat av: tessi

Fyfan vad gott det ser ut då :D vill oxå ha... ;)



snart ska vi ses, har en del kvar i lägnehten än.. har typ inte suttit en minut idag, har burit och plockat in 50kg kläder ;p hehe.. och massa annat, men snart är det klart.. fika om ca 1,5 vecka???? då vet jag att jag är klar med all städning i båda lägneheterna också..



puss snygging <3

2010-02-15 @ 20:23:12
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0