Ostpopcorn och juice

Igår var jag på bio med jobbarkompisar. Vi såg farsan. Den var bra, men sorgligare än vad jag hade trott. Men kan bero på att jag alltid tycker synd om gamla gubbar, oavsett om dom är nyblivna änklingar eller om dom bara hasar förbi mig på gatan. Dom ser ju så snälla ut. 

Idag ska jag träna. Och det ska jag göra resten av veckan med. Har ätit så fruktansvärt dåligt den här veckan som gått. Igår åt jag t.ex ostpopcorn och ett glas juice till frukost och exotic snacks till lunch, sen blev det "riktig" mat efter ett icabesök. (Uncle Ben's färdiga burkblandning, urk) 
Har i och för sig kört lite vardagsmotion i form av skrubbning av köksskåp i veckan, vilket jag har känt av. Har fått tennisarm typ.
 
A nice nail polish color

Och så skymtar den nya vårjackan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0