Måltidsblottning

Idag är det mjukisarna på sen ska jag till Pillan och dega i duett. Sover där och sedan blir det jobb imorn. Vi ska väl snacka hennes nya crush och kolla sex and the city.
Löning idag! Hääärrligt. Men håll i pengarna gott folk!

Kakmonstret herself har provat ballerinas nya smak "kladdkaka". Avnjöt dom i förrgår efter att Dannes pappas tjej Tessan rapporterat att hon  syndigt nästan tryckt i sig ett helt paket. Dom var goda med ett kallt glas mjölk till!


Här har vi djungelvrålet till t-shirt jag hitta på stan sist.


Nu ska jag trycka i mig den här c-vitaminbomben i form av blodapelsin dränkt i socker som Danne, fruktens konung köpt hem.(Fast jag tror han köpt dom av misstag, att han råkat ta dom för vanlig apelsin, men inte vill erkänna det riktigt) Han hade även köpt hem apelsin och blodgrapes-juice (redovisat misstag) som inte blev en lika stor succé. Nu ska han enbart köpa brämhults juice i fortsättningen säger han. Jag har aldrig mött en person med lika sor passion för juice! Pressad frukt är det bästa han vet. Frukostarna i Thailand fick honom att uppnå nirvana kan man väl säga.

Medan jag trycker i mig detta ska jag kolla på Landet Brunsås på svt play. Riktigt bra! Se det! 

Kommentarer
Postat av: tessi

Hellu! Söt du är i lugg gumman :)



Kan du ta en fika nästa vecka kanske? :)



Pusss

2010-02-25 @ 17:54:39
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/
Postat av: tessi

Oki, men vi kan väl ta onsdag då eller ;) ???



Vid h&m kl 2???



Puss

2010-02-27 @ 22:55:23
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0