Cookies+Smarties=Sant

Dom här godingarna tycker jag ni ska slå till på nästan gång ni passerar ica nära på kungsgatan. Så jäkla goda är dom! Kakor med smarties i. Just nu är det tillbud (som Emelies mamma skulle säga) på dom också! Två paket för 15 kr! Och ni vet jag måste ju ha kakor till kaffet. Jag gick till och med runt strömmen en dag för att ha en anledning att gå förbi där. Men då va jag också värd en kaka när jag kom hem ;)
Så gå dit (om dom finns kvar efter mina visiter) och ställ till me kafferep!

Nu dricker jag visserligen te på bilden men tänk bort det.

Sen vill jag avsluta med nåt man kan ha i åtanken.

Öppna aldrig upp dig eller blåtta dig för människor som du ännu inte genomskådat. I alla fall inte mer än nödvändigt. Just i stunden kanske det känns som det enda rätta, självklara och behövliga. Men tänk efter två gånger. För det kan komma att ångras. Kör stoneface och öppna dig enbart för familj och vänner som själva öpnnar sig för dig. Någon som aldrig öppnar sig är en enda stor varningssignal.

Med detta sagt citerar jag Ace Ventura och säger, Take care now! Bye bye then..


Kommentarer
Postat av: Tessi

Du har helt rätt gumman! Håller med dej till fullo.



Pussss<33

2010-01-26 @ 11:06:51
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0