Jag <3 diskhög

Jag är ett vrak!
Jag vaknade tio i 3 idag. Kunde inte somna om efter matchen igår som Sverige förövrigt förlorade!
Är så arg på mig själv att jag aldirg lyckas vända tillbaka dygnet. Måste ju det innan onsdag, annars kommer jag vara en katastrof på jobbet.
Har nyss diskat en 2 veckor gammal diskhög. Var dock inte lika jobbigt som det brukar. Det är en befrielse att diska vid argt eller upprört tillstånd. Rekommenderar det starkt! Själv satte jag på spotify och diskade i racerfart samtidigt som jag bjöd grannarna på falsksång.
La till några Keane låtar i listan. Kom på att jag inte lyssnat på Kean sedan urminners tider då jag och Jennifer brukade sätta på en skiva innan vi la oss hemma i hennes lägenhet. Ofta efter en dag i bakisens och singellivets tecken. Sånna härliga falshbacks!;)

David ringde nyss och frågade hur han skulle klippa sig. Om han skulle klippa den frisyren som jag sagt att han skulle. Så nu väntar jag med späning på samtal från brorsan. Han tog med sig denna bild på min begäran. 
  

På tal om min kära broder. Kan ni gissa vad det här är?

Det är hans armbåge som jag satte upp i en toffs!
Ja va gör man inte när man är strandsatt i Kolmårdsskogarna..

Ikväll blir det afrodans. Nu börjar nedräkningen beach 2010!!
Sen ska jag och Danne laga pizza. För att undvika obehagliga pistolskott i lägenheten la vi den här gången degen i kylskåpet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0