Till alla iphone nördar

Ni vill väl inte vara sist med att skaffa detta påslakansett?!
Förresten så kommer ni nog inte ha allt för lång tid kvar att avnjuta med era kära iphones, snart kommer något nytt! Så då kan ju detta vara ett minne för er tid tillsammans.
Helt ärligt jag har aldrig förstått varför denna hets infinner sig så fort nåt nytt kommer på marknaden. Jag använder mina mobiler tills dom inte funkar längre, då köper jag en ny. Men skulle jag någon gång ha behov av nåt så avancerat som en iphone skulle jag köpa en blackberry istället. Mycket coolare. Hör ni det, mycket COOLARE!
Haha.

Idag har jag och mamma gått svinsjön runt. Riktigt duktiga va vi. För det snöade ju inte så lite. Det gick ju inte att vara sociala mot varann direkt. Vi gick bakom varann som på ett led hela vägen för att slippa gå i oplogad snö med luvorna uppfällda och delade väl 4 meningar på hela 1,5 timmars rutten.
Sen har jag tränat dance och funktionell träning ikväll. Var länge sen jag gick på dance klasserna och blir alltid påmind om att det faktiskt är den jobbigaset klassen konditionsmässigt. Trots att den är svårast koordinationsmässigt. (Som ett danspass med influenser från aerobics) Så grym känner man sig när man sätter alla steg och bara dansar till svetten sprutar till Britney Spears eller Lady Gaga. Får inte hoppa över den nåt mer!

Gambla lungt!
 

Kommentarer
Postat av: Tessi

Jaa fan dom är döösköna ;) hahaha! garvar som fan varje gång :D

Needå, rökningen går det inte att luta med än.. Men träningen går superbra nu :)) kom nyss hem från ett pass.. så nu är jag trött! Du har också kommit igång nu va???? :) Pusssss

2010-01-28 @ 15:53:12
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0