Vardagsromantik

Idag har jag ränt på stan och passerat alla tänkbara provrum utan att ha hittat nåt. Tur det kanske. Vet endå inget speciellt jag är ute efter. Va på scorette också för att lämna tillbaka mitt tiamoarmband som jag fick när jag fylde. Det gick sönder juldagen, vilket var grymt tråkigt för jag gillade det verkligen.
Sen var jag förbi ica och "spontanhandlade" Fick för mig att kanske röra ihop nåt av de kräftstjärtar som finns kvar i kylen. Så tänkte vara duktig och överraska min älskling med en kräftstjärtspasta när han kommer hem. Första gången i mitt liv som jag ska laga nåt utan att helt gå efter recept. Matlagningsdyslektiker som man är!
Men det blir nog bra. Det är han värd som gick upp kl 7 häromdagen för att tvätta medan jag låg kvar och sov!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0