En god nattsömn

Jag ska aldrig mer dricka kaffe kl tolv på natten! (Fråga mig inte varför jag gjorde det) 
Jag är överkänslig mot koffein! När jag drack thailänska redbull var jag helt ovetandes om det men nu är det ett faktum. Jag sov inte på heeela natten. Fysatan va arg jag va!
Jag minns speciellt två gånger då jag var nära att somna. Jag kände att nu faller jag sakta men säkert in i dvala. Kroppen blev tyngre och tyngre likaså ögonlocken. Precis i samma sekund som jag skulle äntra sömnen så gnider Eva (som sover i soffan) foten på nåt lustigt sätt mot skinnsoffan så att ett dånar ett mycket högt ljud liknande en riktig brakskit. Jag rycker till och tackar för det försöket. Nästa gång jag stod på tröskeln till total avslappning så känner jag hur jag inte längre känner min vänstra arm, jag flyttar då armen och försöker ruska liv i den, men då börjar det sticka som in i he*vete i den istället, och där röck min konsentration och sista chans till en god nattsömn.
Och så ska man ut ikväll. Hur ska det gå?
Men fy satan va festsugen jag är för en gångs skull. Får ta vara på sånt! Det ska fan röjjas ikväll :D



Och så vaknar man upp imorn och frågar sig själv varför man utsätter sig själv för sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0