Hello drömlyan



Elsa Billgren kan ju gärna överlämna denna dröm på söder till mig!

Nu ska jag snart äta lövbiff och pomme. Vilken klyscha! Men är det svenskt fredagsmys så är det;) Lets dance final på det också! Tråkig final dock. Stefan och Snygg-Malin skulle ju varit med. Finns det något sötare än henne? 
Sen är det jobb imorgon. Jag får aldrig bege mig ut i natten! Jobbar jämt sent lördagar. Gud så trött jag är påt! Får alltid gå galaklädd vanliga dar på stan för att jag aldrig får chans att klä upp mig annars. Man står där i provrummet och tänker att den här måste jag ha på mig nästa utgång. Sen när man kommer hem inser man att det hänger tre saker till på galjar som varit menade till precis samma sak men som inte hunnit bli använda.
Ett suveränt exempel på dagens i-landsproblem.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0