Infall

Yelo!
Idag har jag varit på stan. Det är allt en pärs att gå på stan hörni! Hatar att gå på stan nu för tiden för jag vill så gärna spara på pengar men det sätter sprätt i mitt huvud och jag får ofta tankar som "ja men sånna där ja, sånna vill ju jag ha, det hade jag helt glömt bort!"
Grejen är att det hade varit så himla skönt att gå ovetandes om att allt man vill ha finns på stan så man slipper komma hem med massa jäkla skit jämt! Haha. Men det blev ett par jeansshorts i lite boyfriendfit. Men har inte bestämt mig än. Lämnar kanske tillbaka.
Det var jag och Tessi som fikade och sprang på stan. Alltid lika köpglada!
Sen träffa jag Emelie och vi gick till Ica för att köpa med oss lite tillbehör hem. Vi gjorde räksmörgåsar. Mycket gott!

Och nu sitter jag här och tänker på min kära vän Eva som är på dejt. Hoppas du överlever stumpan.
Men dejten kan ju inte gå fel med den fräsiga frisyren som jag klippte till på dig igår! Hihi.
Jag är så himla stolt! För jag har aldrig klippt någon från skratch förut (bara finslipat min egen lugg) och tycker hon blev supersnygg:) 
Det är ju bara Eva som kan få ett sånt infall...Efter att jag föreslagit att hon skulle klippa lugg eftersom hon jämt klagar på att hennes hår är så tråkigt så säger hon "Kan inte du klippa då?" Jag säger att jag kan klippa om hon vill men att hon inte ska skylla på mig om det blir dåligt. Hon svarar, "Äh vi kör!"

Resultatet


Jag idag. Är det nån mer som tycker det är jobbigt att klä sig nu? Ska man gå på stan svettas man som en gnu sen när man kommer ut förvandlas man till en istapp.


Nu ska ja lägga mig. För imorn är det jobb som gäller.
Good night!


Kommentarer
Postat av: E

Impulsiviteten är min bästa vän på både ont och gott ;)

2010-03-04 @ 10:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0