Inlägg under pistolhot, typ

Hejhej
Veckan har varit fyllld av härliga nöjen kan man väl säga. Har gått många långpromnader i det fina vädret, som mer än gärna kan hålla i sig nu tycker jag. Mycket caféhäng och utsprutning av pengar har det blitt.
Sen var jag och Emelie på stand up i torsdags. Dock gratis. Haha. Det är tur att man har Emelie.
Igår såg vi Alice i underlandet i 3D. Den var väl rätt bra. Coolt med 3D. Men man vänjer sig ju nästan med det samma. Om det inte är massa coola effekter hela tiden vilket det inte var så mycket.

Gud vad jag inte kände för att skriva blogg. Märktes det eller? Jag tvinga mig själv.
 

Bilder från förra helgen och veckan som varit

Kommentarer
Postat av: tessi

Maha! jag vet hur det är, man pallar inte ibland.. mina inlägg är alltid sådär.. har tröttnat lite på att blogga faktiskt, skriver mer och mer sällan nu.. mer bilder och mindre text har jag..



skönast för den late ;p haha.. puss

2010-03-13 @ 13:06:48
URL: http://mystripperheeels.blogg.se/
Postat av: Pillan

O min lilla Nils fick vara med oxå :)

2010-03-13 @ 13:57:48
Postat av: Lina

Ja jag vet. Även om jag skriver mest för min egen del så är det kul när man ser att man har en viss andel läsare som tar sig tid att besöka varje dag, och då blir jag stressad när läsarsiffrorna sjunker bara för att man inte sprutskiter ut inlägg.

haha



Självklar Pillan, det där var precis innan du kom och tog han ifrån mig =(

2010-03-13 @ 17:39:30
URL: http://linaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0