Schåååtschh

Som vissa säger. Shorts.

Nu var det ju ett tag sen Nils lämnade oss för andra gången och ska jag vara ärlig så saknar jag kissen lite grand. Så himla mys när han hoppade upp och la sig och somnade mitt på magen! Förutom att jag var tvungen att typ frysa mig själv för att inte väcka honom. Skulle sträcka mig efter tv-kontrollen och stänga av tv och det blev ett mission impossible kan man säga. Han vaknade och undrade vad i helvete han gjorde på min mage och gick snabbt därifrån.


Nils gillade mitt nya naggellack från hm.


Jag är en smula förvånad över att jag sitter här och bloggar kl 10.00 på morgonen. Har jobbat i veckan och trodde min kropp skulle ta igen allt den här lediga superfredan. Men nähäpp.
Igår mötte jag upp födelsedagsbarnet Eva på stan. Jag åt toast på coffeehouse och dom ska ha credd för att dom inte bytt ut currysåsen! För godare dip finns inte! Eller hur Jennifer. Råkar i för sig veta att det inte är riktig curry utan mangoraja som finns att köpa färdigt i flaska.
Vi gjorde sedan ett spontant biobesök på kvällen. I love you Philip Morris såg vi. I den minsta biosalong jag sett. Och enbart 4 personer till förutom oss. Vi höll tummrna för att förbli själva i salongen ett tag. Då hade man kunnat leka cribs, fläkt ut sig över två stolar och sagt, this is really where the magic happens! Eller nåt.
Filmen var väl sådär. Mer sorglig än rolig. Men jag tycker att Jim Carreys filmer blir sämre och sämre. Iaf humormässigt. Nu ska han väl bli en mer "seriös" skådis eller nåt. Överdrivna komedier med fula miner är hans grej, inget annat!

Solen skiner lite här nu. Längtar till man kan få gå ut med lite mindre kläder. Hatar alla dessa stora jackor som hänger i hallen. Bort med dom!
Jag gillar schåååtschh!


Några bilder från förra årets shortsbärardagar

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag har väl alltid misstänkt att han var lite gay min katt, nu vet jag.

2010-03-27 @ 23:26:04
Postat av: lina

Ja han är verkligen lite gay! Men jag som alla andra tjejer har ju alltid velat ha en gaykompis. Han älskade ju även min esprit väska som han låg o sov på nästan jämt. Har det på bildbevis också:)

2010-03-29 @ 11:49:29
URL: http://linaerixon.blogg.se/
Postat av: Pillan

Du får låna han precis när du vill stumpan.

O det måste jag få se:)

2010-03-31 @ 23:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0