B-day i bilder!

Denna uppenbarelse skapade jag åt mina arbetskambrater. Den överlevde några få timmar inne i lunchrummet. Rest in peace.

Så här såg jag ut efter att jag varit hos ögondoktorn. Skyhög! ;)

Igår var jag bjuden på middag hos Maggis. När jag kom dit sa Maggis att hon och Ante skaffat ett husdjur. Hon sa att husdjuret låg och sov inne i sovrummet. När jag gick in så va det inget djur, bara nästan. Det var Emelie som hade tagit sin tajta kropp hela vägen från Halmstad till Norpan för min skull! (sa hon iaf) Vad glad jag blev!

Det bjöds på världens godaste pastasås! Tyvärr hann jag inte dokumentera den i sin helhet för den slukade vi fort! Jag ville slicka stekpannan men jag fick inte det för Emelie.

Jag vet vi ska stämma dom på kliniken...

En film jag aldrig kan få nog av.

Äntligen kan jag rosta bröd!

Fylld med choklad:)

Fick ett armband och ostbågar av världens bästa chefer!

Malin var i New York och hade me sig en present från victorias secret till alla på jobbet. Så nu äger jag min första vs-produkt i form av ett ljuvligt doftande läppglans. Näst på tur måste bli bodysplash! Fy satan va goda lukter!
Färgade håret igår. Så skönt att jag hittat en färg som jag e nöjd me. Inte för guldigt, inte för blont. Perfect!

Onsdag den 24e blir det mer firande hemma hos mig eftersom jag inte kunnat nån helg den här månaden. Jag kan ju inte låta bli att ställa till med kalas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad störd du är. ses snart igen yey yey yey yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

2010-11-15 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0