En glittervind som är vi två

Hallå har jag blivit nåt sorts Di Leva-fan här nu eller vad är det frågan om? Men vilka härliga texter och melodier. Snacka om 20 år försent! Hade gärna sett en kosert.
Idag har det varit en effektiv dag på jobbet. Har fixat fest-temaväggen och blev väldigt nöjd.
Det är kul att gå till jobbet, jag känner mig så himla lyckligt lottad som får jobba med det jag vill och med alla underbara personer. Tänk att komma dyngbakis en söndag till jobbet men ändå ha skitkul pga av sköna arbetskambrater som mår precis likadant och som köper iste åt än. Och bjuder på resorb-shots. Haha. Blev till och med min bästa säljdag på länge! Det trodde man inte när man klev upp på morgonen.
Imorn är jag ledig och det ska bli skönt. Tänkte träna om jag inte hittar på en bra ursäkt för att slippa.
Halloween detta år var lika roligt som alla andra. Älskar att entra hugos dansgolv och se alla härliga människor stå och röja järnet i diverse dräkter! 

Kommentarer
Postat av: tessie

Ev. att jag kan.. vi hörs i helgen och bestämma mer då! :D



Pussss<3

2010-11-03 @ 10:15:02
URL: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0