speedad

Här sitter jag och är speedad som vanligt sånna här söndagar då man mår lite dåligt efter en skvätt överdrivet alkoholintag. Jag borde sova. Men jag är bara trött till sisodär kl 6. Sen blir jag bara piggare och piggare! Då är det extra roligt att man börjar kl 8 varje måndag. När man vet att man inte kommer att somna förns 2 på natten. Ingen rehab här inte!
Men älskar man sitt jobb så gör det inte så mycket! Tycker det e rätt skönt att stå själv på morgonen o lyssna på musik och styra med sitt. I torsdags va distrikts merchendaisern hos oss. Jag blev så glad för jag fick så mycket beröm! Hon blev precis häpen när hon såg min temavägg. Hive five! Så nu är man extra pepp när man fått lite bekräftelse:)
Idag har jag varit hemma i krokek o blivit firad. Fyller ju halvvägs till graven på fredag;) Så presenter i form av cash kom sjukt lägligt eftersom jag e pank den här månaden. Jag mitt brainhead gick ju o shoppade innan jag betalat räkningarna utan att tänka efter. Well bye bye money!
I övrigt gillar jag den här veckan. Ska träffa min bror på stan på tisdag. Frillan ska fixas och lite nya kläder ska handlas. Kan man inte shoppa åt sig själv får man göra det åt nån annan! Han kommer bli så fin. Nåt som jag inte gillar med den här veckan är ju att jag på min födelsedag ska till ögonläkaren på vrinnevi. På min födelsedag ska jag det:( Hoppas det inte blir nåt tråkigt besked:/ Får operera bort ögat kanske..haha, nä fy.
Tjejer det e bara att höra av sig om man känner sig manad. Jag vill att han ska sluta spela dataspel:(

En tankte som slagit mig som jag måste dela med mig av innan jag avrundar. Min granne måste tro att jag lider av grov skitzofreni!..Varför? Jo för detta är vad som kan strömma ur mina högtalare på de mest oväntade tidpunkterna under dan..

spice girls - viva forever
mio min mio - swedish version
coldplay - warning sign
busy signal - da stylez deh
thomas di leva - miraklet
erik linder - ingen kan älska som vi
verska serduchka - dancing

Det är vad som kan spelas upp på rad på min spotifylista. Jag hade misstänkt att personen ifråga led av en grav störning. Sjuk blandning av viss patetisk musik. Men men. Sån e jag.




Trappan igår






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha mio min mio panflöjts-versionen.. den ska jag ha på min egen begravning som en sista ironisk gest! :D

2010-11-08 @ 13:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0