Interior design baby

Jag känner att jag äntligen börjat hittat tillbaka till min kreativitet och inspiration när det gäller hemmet! Har inte haft någon lust över huvudtaget att ta tag i nåt på sista tiden. Kan ha att göra me hur snabbt allting vände o förändrades för ett halvår sen. Man har mått som man har mått och sen jobbat som en tok. Jag har inte haft ork att ta tag i saker. Sen har allt känts meningslöst när jag ändå inte är nöjd från scratch med ett svårmublerat rum. Men nu när min nya soffa är på plats kan man börja tänka i lite nya banor. Kul kul! På ingång e nya kuddar och tavel/foto-vägg.

Jag tänkte slå på stort o beställa kuddfodral från bästa Josef Frank. Älskar svenskt tenn och önskar jag hade råd me mer!
Men nu är frågan vilka motiv jag vill ha. Har redan bestämt mig för Manhattan-motivet. Men har tänkt mig en kudde till. Frågan e vilket motiv jag ska välja till den..? Eller så tar jag bara en. Det här e mina favoriter. Dom e ju så fina allihop!


Nu ska jag fira att jag fått fast anställning och en cykel! Och vad ska jag fira med om inte med ostbågar!
Och denna låt...Åååh tjejor längtar till på lördaaag!

Hur grym är han inte?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad i helvete händer på lördag

2010-10-19 @ 20:01:05
Postat av: lina

Sex Drugs And Rockn'Roll!

2010-10-19 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0