MJAU

Hela denna outfit shoppade jag när jag för 3 veckor sen tog en runda all by my self på maxi. Skönt det är att shoppa själv!
Helt sjukt så dålig kamera jag har. Men kanske inte den bästa förutsättningen att ta kort på smutsig spegel heller:p Ge mig en canon G11 då!

Sen hitta jag dessa två guldklimpar som jag älskar! Nu slipper man slita sönder sitt hår i ett vredesutbrott när man ska välja kläder innan man ska ut. Bara att slänga på sig en sån här över nåt svart så är det klart!

Idag är jag ledig och ska träna i eftermiddag! Jag är så rädd. Rädd för att få hjärtflimmer eller norra europas värsta kramp, eller bara komma till insikt om hur snabbt kroppen går ner sig! Jag går ju från att träna minst 3 ggr i veckan till att inte ha tränat ett dugg på snart ett halvår! Stackars kropp! Allt eller inget har varit mitt motto sen jag skaffa gymkort för nu 6 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0