Guldklimpar på jobbet

Så kom nu till HC och handla i stans bästa vero moda butik. För det e det faktiskt att dömma av kunders åsikter.
Undra va det kan bero på. Grym merch kanske..;)

Just nu har vi jeansmånad på jobbet. Vilket kanske inte faller mig i smaken speciellt eftersom jag gärna titulerar mig som mörktets härskare o föredrar att klä mig helt i svart. Men ibland får man bjuda på sig själv.

Var på workshop i sthlm förra veckan. Gick igenom vår o sommar. Fick en liten lucka innan tåget hem så la mina sista riksdaler på byxor och toppen på bilden på weekday. Kjolen e också ny och det va på tiden att jag hitta den. Har undrat hur svårt det ska behöva vara att hitta en skinnkjol. Men bättre sent än aldrig.



Kommentarer
Postat av: therese

TackTack :))) Snygga kläder du hittat då ;)

2011-02-21 @ 23:45:26
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Anonym

är din blus från vera moda? den blommiga

2011-02-27 @ 19:38:26
Postat av: lina

ja blusen är från vero moda

2011-03-01 @ 11:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0