Mår illa

Sjukt tråkig dag.
Var ute i lördags. Hade jättetrevligt på "förfesten"- gud va töntigt det ordet börjar låta! "förfest" låter fjortis på nåt sett. Aja, vi spelade buzz och dansade moonwalk, var på T3 och fyllde på det sista innan det var dags för huggan. Där tappade jag bort mitt sällskap och fumlade omkring själv bl.a på dansgolvet och dansade med folk som nog undrade vem fan jag va. Sen gick jag hem och tyckte synd om mig själv, sådär som bara jag kan. Trots det mådde jag faktiskt bra igår. Jobbade till 18 sen kom Jonny med hundarna och vi hämtade mat från Sing Thai.
Men idag,-usch! Var precis som om baksmällan kom en dag försent. Noll inspriation på jobbet när jag skulle hänga om. Och när jag kom hem kraschade jag i soffan.

Var hemma från jobbet 15:00 och vaknade 18:30. Jag mår illa på så konstigt sätt när jag sover mitt på dan. Resten av dagen är helt förstörd. Kunde inte gå och träna förut för att jag mådde så illa. Skumt är det. Kanske är bäst att hålla sig vaken till kvällen nästa gång. Men nu har jag förshoppningsvis tagit igen helgens sömnbrist..
Och träningen tänkte jag ta igen imornbitti med en rask promenad innan jobbet. Hoppas verkligen att jag inte krossar den idén imorn när klockan ringer.

Trots den här skitdan så försöker jag tänka positvit. Har en del att se fram emot nu. Våren är här. Ebba kommer hem från Mexico på fredag. Jennifer kommer hem (den här gången för att stanna) från Norge på lördag. Och Moa har 25 årefest på lördag kväll. Sen blir det en till 25 årsfest påskhelgen då Sandra kommer hem från Sthlm för att fira sin guldålder. Usch va åren går fort och va gamla vi blir. Nä, positivt tänkande va det ja! Haha.
Bäst jag runar av.

En fin och vårpepp bild på E4an från Krokek.







Kommentarer
Postat av: Moa

Halvvägs till 50 känns sådär, fy fan vad vi ska festa!! Dränka våra sorger i spriiiiiiit :D haha Klackarna i taket Wihooooo

2012-03-28 @ 12:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0