Nu nalkas våren

På väg hem från Krokek i måndags.

Beach 2012
I lördags blev det partaj som så många gånger förut. Och det resulterade i en av årets första riktiga walk of shame då jag staplade hem i väldigt höga platåpumps runt strömmen..Kände mig sjukt utsatt när alla hurtiga männsikor i träningsoveraller gick eller sprang förbi mig. För ingen kunde väl undgå mitt tillstånd..Usch.

Sedan var det bara hem och slänga av sig alla svettiga kläder efter den lilla promenixen hem i strålande sol och ta första bästa buss till Krokek för lite avkoppling med familjen. Somnade ett tag i solstolen på baksidan. Sedan hittade jag en drös med brända skivor som mitt ex för en himla massa år sen bränt till mig. Älskling 1, 2 och 3. Det var en rätt intressant upplevelse att lyssna igenom.
Sedan serverades det grillat. Och sen blev det soffhäng och film på det. Tänk att en sån liten trip till päronen kan bli sån rejäl avkoppling.
Sen fram på småtimmarna så drog pappa fram sina gamla kartböcker och vi började som vanligt sitta o bläddra. Det är sjukt hur bra pappa är på geografi. Jag sitter alltid och försöker leta upp de konstigaste små länderna för att sedan se om han kan huvudstaden- och männsikan kan alla huvudstäder på hela f*cking jordklotet!!
Man kan peka ut vilket land som helst, och han kan huvudstaden. Jag blir så jäkla impad att jag kommer på mig själv med att vilja kunna exakt samma sak. Så har precis laddat hem en världskarta och sitter o pluggar huvudstäder. Hans intresse för geografi verkar har satt sig i mina gener kan man väl säga. Och vår lilla kartstund den kvällen har redan lönat sig! Den gjorde så jag svarade rätt på två frågor när jag körde Quizme på Iphone igårkväll! Mmm där ser man!

Bytt läppstift. First kiss från make up store och sen en lite porrig samt rädd blick på det så är vi hemma! ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

Blogga mera LIIIINA!!!! MER MER MER :D

2012-03-18 @ 18:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0