Terapi

Jag har handlat lite väl mkt på sistone.
Detta blir man terapi

Denna är jag riktigt nöjd me. Jag hade den på mig ute i onsdags och blev förvånad över att alla komplimanger jag fick kom från det manliga könet. Kändes bra!

Den här väskan kommer bli en ny favorit! Perfekt som både axelremsväska och kuvert.

Den här blir snygg i Barcelona i sommar :)

Dom här hittade jag på en klädbytarkväll hos Anna. Får se om jag vågar mig på dom nån dag i sommar..

Så nu känns det mkt bättre!

För några veckor sen gick jag och Ebba modevisning för Bomans butik i Knäppingsborg. Den hölls utomhus och jag är så glad över att ingen jag kände var där! ;D

Så här ser jag ut i lite "finare kläder" So not me..men ändå fint!
Schtek

Igår var jag på gymmet och sprang lite på löpbandet. Det slutade i en liten katastrof..

Ja nu va det inte så att jag gjorde jordens vurpa och la mig på bandet så att min top fastnade och revs av. Det hade varit en katastrof på riktigt. Detta är min adidas jacka som gled av och försvann utan att jag ens märkte nåt. Maskinen stannade och jag blev arg och bankade på den och ställde mig sedan på en annan. En halvtimme senare hittade Ebba jackan när vi gick och letade efter den. Vi alla fick oss ett gott skratt! Även reparatören..

Annat trevligt som hänt på sistone...

Inflyttningsfest/30-årsfest hos Nicke och Jennifer

Onsdagspeppa tjejor hemma hos mig

Jennifer den onda människan vet vägen till fördärvet- Golden strike

Moa spexar med tilltugget en myskväll i April

Ebba och Danne på modevisningen

Premiärsolning på innergården

Morgonpromenad på södra promenaden

Ebba på nya bakis-haket Tacobar

Bulten och Rolf hänger lite

Med Eva i Linköping

Efter regn kommer solsken

Änltigen kan man sitta på ballkongen om kvällarna!

Strömavbrott i Hagby centrum, dagens höjdpunkt!

Såhär kan man komma till jobbet om man är bakis och har ångest. Då hänger scrunchien med!

Första Burgerkingmålet efter nyöppningen. Nattligt mål såklart

Andra nattliga aktiviteter med okänd man och okänd keps

Jag i min strutskavaj. Puss för den här gången!



Kommentarer
Postat av: Moa

KATASTROOOOOOOOF!!! Har vi inte setts sen våran myskväll i APRIL?? WTF , Vad hände??? NÄSTA VECKA MÅSTE VI SES!!!!!!!!!

2012-05-24 @ 19:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0